صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

بازی فوق العاده هیجان انگیز Chuck Norris: Bring on the Pain مخصوص موبایل

بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Chuck Norris: Bring on the Pain محصول جدید شرکت بازی سازی Gameloft برای موبایل بوده که در ابعاد مختلف و مخصوص گوشی های سونی اریکسون منتشر و در سایت دانلود ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

 

Chuck Norris Bring on the Pain بازی فوق العاده هیجان انگیز Chuck Norris: Bring on the Pain مخصوص موبایل

 

.: ادامه مطلب :.

بازی ۳D Color Cube v1.3 برای گوشی های پاکت پی سی

یکی از بازی های جذاب موبایل و ابزار های فیزیکی بازی های فکری مکعب رنگی می باشد. در نگاه اول چیدمان رنگی این مکعب بسیار ساده به نظر می رسد ولی هنگامی که شروع به بازی کنید نظر شما عوض خواهد شد. این بازی پاکت پی سی مناسب و سرگرم کننده است که شما را جذب خود می کند. و هم اکنون توسط سایت دانلود ها برای شما تهیه و تدارک دیده شده است.


3D%20Color%20Cube بازي 3D Color Cube v1.3 براي گوشي هاي پاكت پي سي

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب: باري مكعب هاي رنگي, بازي پاكت پي سي, دانلود 3D Color Cube, دانلود بازي موبايل,
  • بازی جدید Moto Racing Evolved 2D به صورت جاوا برای موبایل

    بازی زیبا و محبوب Moto Racing Evolved 2D محصول سال ۲۰۰۹ می باشد که به صورت جاوا و در ابعاد مختلف برای تمامی گوشی ها منتشر شده و در اختیار شما کاربران دانلودها قرار گرفته است.

     

    Moto Racing Evolved بازي جديد Moto Racing Evolved 2D به صورت جاوا براي موبايل

    .: ادامه مطلب :.

    بازی شورش در شهر به صورت جاوا برای موبایل

    بازی فوق العاده محبوب Street of Rage این بار در موبایل شما ، این بازی به تازگی به صورت جاوا و در ابعاد ۱۲۸×۱۲۸, ۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل منتشر شده و در سایت دانلود ها . کام در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

     

    Street of Rage بازي شورش در شهر به صورت جاوا براي موبايل

    .: ادامه مطلب :.

    بازی Bass Fishing mania 2 به صورت جاوا برای موبایل

    بازی زیبا و فوق العاده هیجان انگیز Bass Fishing mania 2 که به تازگی به صورت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل منتشر و در سایت دانلودها.کام در اختیار شما قرار گرفته است.

     

    Bass Fishing mania 2 بازي Bass Fishing mania 2 به صورت جاوا براي موبايل

     

    .: ادامه مطلب :.

    بازی جدید و استراتژیک War به صورت جاوا برای موبایل

    بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز War محصول جدید شرکت Glu Mobile که در سبک استراتژیک و جنگی ساخته شده است را برای شما آماده دانلود نموده ایم این بازی به صورت جاوا و در ابعاد ۱۷۶×۲۰۸, ۲۴۰×۳۲۰, ۳۲۰×۲۴۰, ۳۵۲×۴۱۶ پیکسل منتشر شده است.

     

    War بازی جدید و استراتژیک War به صورت جاوا برای موبایل

    .: ادامه مطلب :.

    بازی موتور سواری GP Bikes Challenge 3D به صورت جاوا برای موبایل

    بازی جدید موتور سواری برای موبایل با نام GP Bikes Challenge 3D برای علاقمندان به بازی های موتور سواری منتشر شد . این بازی به صورت جاوا و در ابعاد ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶х۲۰۸, ۱۷۶х۲۲۰, ۲۴۰х۳۲۰ پیکسل منتشر و در سایت دانلودها در اختیار شما قرار گرفته است.

     

    GP Bikes Challenge 3D بازی موتور سواری GP Bikes Challenge 3D به صورت جاوا برای موبایل

    .: ادامه مطلب :.

    بازی جدید و زیبای Samurai Warriors Katana مخصوص موبایل

    بازی جنگی و هیجان انگیز Samurai Warriors Katana که به تازگی به صورت جاوا و در رزولیشن  ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل منتشر و دردانلود ها.کام در اختیار شما قرار گرفته است.

     

    Samurai Warriors Katana بازی جدید و زیبای Samurai Warriors Katana مخصوص موبایل

     

    .: ادامه مطلب :.

    بازی فوق العاده زیبا و محبوب Assassin’s Creed II مخصوص موبایل

    نسخه جدید محبوب ترین بازی موبایل یعنی Assassin’s Creed II منتشر شد این بازی که محصول کمپانی بازی سازی Gameloft است به صورت جاوا و در تمامی ابعاد برای گوشی های نوکیا و سونی اریکسون منتشر و در سایت دانلودها در اختیار شما قرار گرفته است.

     

    Assassin%27s Creed II بازی فوق العاده زیبا و محبوب Assassin’s Creed II مخصوص موبایل

    .: ادامه مطلب :.

    بازی محبوب Rayman Jungle Run 2.0.8 – اندروید

    Rayman یکی از شخصیت‌های قدیمی بازی‌هاست که خیلی از ما با آن را می‌شناسیم. شرکت معتبر Ubisoft این بازی را با همان موتور گرافیکی که سری‌ اصلی Rayman ساخته شده بوده تولید کرده است. این بازی دارای مراحل و محیط‌های گوناگون است. این بازی در اصل ۴۰ مرحله دارد که در ۲ آپدیتی که برای آن ارائه شده است ۳۰ مرحله جدید با محیط‌های متفاوت‌ و قابلیت‌های جدید به آن اضافه شده است. Rayman Jungle Run مطمئناً طرفداران این سبک‌ را تا پایان با خود همراه خواهد کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

     

    rayman jungle run android بازی محبوب Rayman Jungle Run 2.0.8   اندروید

     

  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب: Rayman یکی از شخصیت‌های قدیمی بازی‌هاست که خیلی از ما با آن را می‌شناسیم, شرکت معتبر Ubisoft این بازی را با همان موتور گرافیکی که سری‌ اصلی Rayman ساخته شده بوده تولید کرده است, این بازی دارای مراحل و محیط‌های گوناگون است, این بازی در اصل ۴۰ مرحله دارد که در ۲ آپدیتی که برای آن ارائه شده است ۳۰ مرحله جدید با محیط‌های متفاوت‌ و قابلیت‌های جدید به آن اضافه شده است, Rayman Jungle Run مطمئناً طرفداران این سبک‌ را تا پایان با خود همراه خواهد کرد, لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲,۳,۳ و بالاتر نیاز دارید, rayman jungle run android بازی محبوب Rayman Jungle Run 2,0,8 اندروید محل انتقال پوشه دیتا: sdcard/Android/obb password بازی محبوب Rayman Jungle Run 2,0,8 اندروید رمز فایل: www,downloadha,com download بازی محبوب Rayman Jungle Run 2,0,8 اندروید لینک دانلود فایل نصب – 4 مگابایت | لینک کمکی download بازی محبوب Rayman Jungle Run 2,0,8 اندروید لینک دانلود دیتا – 99 مگابایت | لینک کمکی,
  • بازی محبوب Rayman Jungle Run 1.2 – آیفون و آیپد

    Rayman یکی از شخصیت‌های قدیمی بازی‌هاست که خیلی از ما با آن را می‌شناسیم. شرکت معتبر Ubisoft این بازی را با همان موتور گرافیکی که سری‌ اصلی Rayman ساخته شده بوده تولید کرده است. این بازی دارای مراحل و محیط‌های گوناگون است. این بازی در اصل ۴۰ مرحله دارد که در ۲ آپدیتی که برای آن ارائه شده است ۳۰ مرحله جدید با محیط‌های متفاوت‌ و قابلیت‌های جدید به آن اضافه شده است. Rayman Jungle Run مطمئناً طرفداران این سبک‌ را تا پایان با خود همراه خواهد کرد. برای اجرای این بازی به iOS 5 یا بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی برای صفحه آیفون ۵ نیز بهینه شده است.

     

    rayman jungle run بازی محبوب Rayman Jungle Run 1.2   آیفون و آیپد

    .: ادامه مطلب :.

    صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    بازی فوق العاده هیجان انگیز Chuck Norris: Bring on the Pain مخصوص موبایل

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود